3-i-1 administration
Du kan administrere både projekt-, privat- og håndværkermodulet i samme webbaserede løsning i en nem arbejdsgang. Du vælger selv, hvilke moduler du vil bruge. Private og håndværkere indberetter direkte fra jeres hjemmeside.
Styr på standardværdikataloget
Vi sørger for, at alle sager benytter den korrekte version af standardværdikataloget - helt automatisk. Ændres aftaledato på en sag, opdateres værdierne i sagen automatisk til at bruge den korrekte version af kataloget.
Nem indberetning
Med ét klik får du hele Excelarket fra Energistyrelsen udfyldt med sager fra alle tre moduler. Du får et Excelark fra systemet, som du selv kan arbejde videre med. Du kan desuden eksportere alle sager, så du selv kan arbejde med tallene.
Dokumentation og aftalekæde
Aftalekæde og dokumentation håndteres af systemet, og sager kan først indsendes, når dokumentationskrav er opfyldt. Integration med BBR registret gør det let at kontrollere sager og dobbeltindberetninger. Al dokumentation er samlet ét sted.
Modulerne i Energisparepartner
Energisparepartner består af tre moduler, som kan vælges efter behov.
Partnermodul til håndværkere
Med partnermodulet kan en energisparepartner (typisk håndværker) med sit eget login logge på systemet via jeres hjemmeside. Her kan partnerne indberette energibesparelser direkte til jer via det integrerede standardværdikatalog eller specifikke beregninger sammen med den nødvendige dokumentation. Energisparepartner sørger automatisk for, at en sag ikke kan indsendes, før den lever op til Energistyrelsens krav til dokumentation.
Privatmodul til forbrugere
Med privatmodulet integreret på jeres egen hjemmeside kan de private forbrugere ansøge om tilskud til energibesparelser og efterfølgende indsende den nødvendige dokumentation. Besparelser vælges fra et forenklet standardværdikatalog med illustrationer til de fleste værdier.
Klik på videoen til højre og se, hvordan forbrugeren hurtigt og enkelt kan indsende dokumention på sagen via MMS.
Projektmodul til egne besparelser
Projektmodulet er en integreret del af administrationsmodulet, hvor I opretter egne sager hurtigt og nemt. Her er desuden flere projektrelaterede funktioner, som letter opdeling af og opfølgning på jeres egne sager.
Administrationen
Administrationsdelen er grundelementet i Energisparepartner. Her får I overblik over alle de sager, som indberettes via partnermodulet og privatmodulet samt oprettes i projektmodulet. Her godkender og afslutter I sager eller - ved mangler - afviser sager. Afviste sager går tilbage til partner eller kunde igen med besked om, hvad der skal rettes. Systemet sender e-mails til partner eller kunde, hver gang en sag håndteres, så de kan følge med i status på sagen. Når en sag godkendes, kan Energisparepartner desuden automatisk sende et udbetalingsbilag til både partner og jeres økonomiafdeling, som så får de relevante oplysninger (inkl. kontonummer) til at udbetale tilskud.
I har desuden mulighed for at se statistik over godkendte energibesparelser fordelt på sektorer og forsyningstyper. Derudover kan den nødvendige dokumentation altid downloades, og det samlede indberetningsskema til Energistyrelsen kan autogenereres i systemet.
Lad os se på det...
Klik på billedet for at få det i fuld størrelse.
Generer indberetning til energistyrelsen Indstillinger Masser af indstillingsmuligheder
Indberet til Energistyrelsen - nemt!
Energisparepartner gør det nemt at indberette til Energistyrelsen. Systemet udfylder automatisk skema 1-4 i regnearket fra Energistyrelsen med data fra sagerne i systemet. Med ét klik sparer I dages arbejde. Rapporten leveres i Excel, så I selv kan arbejde videre og udfylde de resterende skemaer med information, som ikke relaterer til de enkelte energisparesager.
Statistik
Få løbende overblik over jeres besparelser. Med statistikfunktionen i Energisparepartner har I løbende fuldt overblik over jeres energibesparelser. I kan se, hvorfra I har modtaget jeres besparelser, hvad de eventuelt har kostet, fordelingen på forsyningstype og fordelingen på sektorer samt meget andet.
Implementering på jeres hjemmeside
Energisparepartner kan implementeres direkte på jeres hjemmeside, så brugerne ikke skal ledes over på en ny hjemmeside for at indberette sager.
Alternativt kan modulet vises på en ekstern side, hvis der ikke er plads nok i jeres layout. Denne side designes, så den rammer jeres layout og visuelle udtryk bedst muligt.
Datasikkerhed
Datasikkerheden på vores server-setup er i top. Vi benytter et stort virtualiseret setup med høj driftsikkerhed og blandt andet HP's 6 timers response på hardwaren. Desuden overvåger HP løbende f.eks. harddiske, og hvis en disk begynder at vise tegn på fejl, så kommer HP automatisk og udskifter den. Desuden er der daglig incremental backup samt ugentlige snapshots af hele serveren.
Skulle vores sikkerhed ikke være nok til jer, så har I også mulighed for selv at hente alle sagerne i PDF filer, som I kan lægge i jeres eget arkiv. På hver sag har I desuden mulighed for at hente en ZIP fil med sagens indhold som PDF samt de filer, som er uploaded som dokumentation.
Priser
Priser for opstart, moduler og forbrug.
Energisparepartner er primært baseret på forbrugsafregning, dvs. jo større udbytte, jo højere pris. Det betyder omvendt, at prisen for Energisparepartner er relativt lav, hvis I ikke får ret mange besparelser via systemet. Det gør det nemt at komme i gang, uden at I skal binde jer for en større omkostning hver måned.
Det er muligt at få en fastprisaftale på systemet, så I med sikkerhed ved, hvad I skal betale hver måned. En sådan pris vil tage udgangspunkt i jeres energisparekrav.
Kontakt os for at høre nærmere.
Engangsydelse ved opstart
|
9.500,- |
Løbende abonnement - partnermodul |
1.500,-/md. |
Løbende abonnement - privatmodul |
1.500,-/md. |
Løbende abonnement - projektmodul |
0,-/md.* |
Alle moduler: |
2.500,-/md. |
Forbrugsafregning samlet for alle moduler
|
0-2.000 MWh
Over 2.000 MWh
Over 5.000 MWh.
|
0,02 kr/kWh
0,01 kr/kWh
Aftales
|
Alle priser er DKK ekskl. moms. * Projektmodulet er kun gratis ved forbrugsafregnede aftaler.
Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere og have en uddybende demonstration af systemet.
Kunne du tænke dig at høre mere om systemet, så vil Kenneth gerne fortælle mere om det. Du kan ringe på 61 68 39 90, eller du kan udfylde formularen til højre, så kontakter vi dig.
Hvis du benytter formularen her, og vi ender med at aftale et møde, kvitterer vi med 2 flasker god vin.
|